چه کسی می داند؟
جاده ها ما را به کجا می برند
تنها یک احمق می تواند بگوید

 هنوز دست و دلم می لرزند
برای پناهی
گریزگاهی
و خنکای مرهمی

آهای عشق...
چهره ات به هیچ رنگی پیدا نیست


.....

 

 

 

 

 

همین که تو نگاه می کنی

                 و من نگاه می کنم

                          تا ببینیم کدامیک از ما نگاه می کند٬

                                                   خود ِ خود ِ عشق است...

 

 

 

 

 

 

پت جون،
کار خوبی کردی متفلد شدی!    >D:<

 

 

 

 

وقتی می روی،
در را پشت سرت ببند!
باد ،
گاهی اشتباه می کند..

 

 

 

 

پیشی ِ بیا منو بخور!!

 

 

 

 

در دلم هوای چریدن است ...

 

 

 

3روزه خداهه فیلتر شده،
با cproxy  هم باز نمیشه!

 

 

 

 

- اوه! اوه!
من خیلی خَرم!!!

 

 

 

 

خواستم اینجا بگم.
اما اینجا هم جاش نیست.
بماند....

 

پ.ن: :((

 

 

- بالاخونه ی جفتمون رهن ِ کامله!

+ نه!٬بالا خونه ی من فروش رفته!،
     الآن دارم با خاطراتم حال می کنم!

 

!!!!