دختر: این سربالایی پدر آدمو در میاره؛باز خوبه آدم مطمئنه یکی منتظرش هست وگرنه به چه عشقی این سربالایی رو میره بالا؟
استاد: وقتی هم مطمئنی کسی منتظرت نیست؛ راحت میری بالا...
دختر: پس به نظر تو من چرا سخت میرم بالا؟
استاد: برای اینکه مطمئن نیستی.مرددی!

(شبهای روشن-فرزاد موتمن)

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
پت یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:26 ب.ظ

الان تو مطمئنی یا مرددی؟

خزان نوشت یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:01 ب.ظ http://chayesabz.blogsky.com/

شبهای روشن. از اون فیلمایی بود که روح ادمو به بازی می گرفت. این جمله اش را یادم رفته بود.

خزان نوشت یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:06 ب.ظ

تازه فکر کنم من اولی بودم. پس سکسک!!!!‌‌D:

حسین دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:24 ب.ظ http://daam.blogsky.com/

راجع به پست قبلی: حرف زیاد داری حوصله نوشتنش رو نداری کاملا درکت می کنم من هم از "..." زیاد استفاد می کنم. راستی جواب چیو ندادم؟!

خلیل جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:23 ب.ظ

تنها چیزی که ادم همیشه منتظر آدمه خود آدم . تردید و شک همیشه از ایمان ضعیف ناشی میشه. و آنگاه باستید و بگو یید من خدا هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد