هیچکس،
حوصله نکرد که هزار ویکمین قصه شهرزاد را
بشنود...
من اما می دانم!
هزار و یکمین قصه شهرزاد،
قصه تو بود...
!!

 

 

 

 

فکرم درد می کنه!

...

 

 

 

 

+سلام!
-سلام!
+خوبی؟
-...

.
.
.

4دقیقه بعد ...
+(سکوت)
-(سکوت)

.
.
.

20 دقیقه بعد ...
-هیچی نمی گی؟
+من که این همه حرف زدم!
-!!!

.
.
.

+(سکوت)
-(سکوت)

.
.
.
17 دقیقه بعد ...
+هیچی نمی گی؟
-من که این همه حرف زدم!
...

 

وقتی کسی رو محکوم به خود سانسوری می کنی،
چه انتظاری جز سکوت داری؟؟

 

 

 

 

به نبودن ها عادت کردم.
دیگه آزارم نمی‌دن....

یعنی سعی می کنم!!...

 



 

 

 

+ اگه یک ماشین زمان داشتی ،دوست داشتی آینده رو بفهمی یا گذشته رو ؟؟
- اگه داشتم ،همین الان متوقفش میکردم.بسه وقت تلف کنم.
!!!

 

 

 

 

هیچ می دانی چرا، چون موج،

در گریز از خویشتن، پیوسته می کاهم؟

ــ زان که بر این پرده ی تاریک،

                                   این خاموشی نزدیک،

آنچه می خواهم نمی بینم،

وآ نچه می بینم نمی خواهم.

                                                           "شفیعی کدکنی"

 

 

 

 

 

دلم به حال فرشته ها می سوزه!
موجودات تک بعدی ِ بی زمان!

 

 

 

 

 

4 آبان 84  ...
4 آبان 85  ... ...
4 آبان 86؟ 

 

 

 ...
تو خود اینهمه بزرگی یا من تو را اینگونه بزرگ خواسته ام  ؟ ؟ ؟

 

 

 

به "چندخط پائیز"

 

+ چی کار می کنی؟
- یاداوری ِ خاطرات!
+ آفرین! به این می گن بازیافت زباله!
  !!!