از وقتی گوسفندهایم مرده اند،
دیگر هیچ آیه ای بر من نازل نمی شود.

...





نظرات 5 + ارسال نظر
دمدمی چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:41 ب.ظ http://daam.blogsky.com

بلاخره این باران مبارک سیاست خیست کرد!
کجایی رفیق قدیمی؟!
هنوز همانطوری می نویسی که فقط خود دانی!!

دوست فلیزپی پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ب.ظ

سلام فلیزپی خوبی؟
خوشحالم دوباره اینجایی خیلی خوشحالم نه اینکه دلم بخواد همیشه اینجا بمونی نه لیاقت تو بیشتر از این جاست تو که اینجایی نیستی لایقت اینجا باشه
خب وقتی گوسفندات رو توی آپارتمان نگه می داری توی بزرگراه ولن توی بوستانهای شهرداری با اون علفهای دود گرفته می چرن خب زود می میرن دیگه اونوقت دیگه بهت وحی نمی شه بعد باید بیای اینجا بنویسی :
از وقتی گوسفندهایم مرده اند،
دیگر هیچ آیه ای بر من نازل نمی شود.
..............
فلیزپی اگه یه روز داری می ری خداحافظی کن تا من هم باهات خداحافظی کنم باشه؟سخته ولی خب همه یه روز می رن درست مثل گوسفندات .سعی می کنم خیلی گریه نکنم که نتونی بری

موفق باشی
دوست تو

سلام "دوست فلیزپی"!
چه دوستی هستی که من نمیشناسم و نمیدونم کیه؟
اینجا هم خونه امه!
سعی میکنم هیچ وقت ازش نرم بیرون.
من خداحافظی رو دوست ندارم!

دمدمی جمعه 29 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ب.ظ http://daam.blogsky.com

ایما اینجا کامنت گذاشته بودیم؟!

دوست فلیزپی یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام سلام
سال نو مبالک فلیزپی خوفی ؟
ایشالا خوف باشی همیشه
................
پفق باشی
دوست تو

دوست فلیزپی چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام
اینجا شکلک نداره من مجبورم به جاش بنویسم:
لبخند
....................
موفق باشی
دوست تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد