اول که
دوست جون عزیز که امروز اینجانب رو از بی حالی در آوردین و کله ی صبح،پیشنهاد جمشیدیه دادین،کمال تشکر را دارم !!
جدآ خیلی خوش گذشت.خصوصآ که وسط هفته بود و خلوت بود.
البته بماند که اون فواره هه که نمی دونم از کجا پیداش شد ، تشریف آوردن سمت ما،و جنابعالی جا خالی کردین و من تا نیم ساعت،داشتم چکه می کردم!!
فکر کنم زیر سر خودت بود.چون این فواره ها،اینجوری آدم رو خیس نمی کنن.
داشته باش ، واسه دفعه ی بعد!!

.
.
.
.
.
.

و شما آقایون محترم!!
ممنون بابت تعقیب و گریز امروزتون!
خوش گذشت.
به شما هم خوش گذشت.نه؟؟
آخه 5 بار از میدون انقلاب تا چهار راه ولیعصر+ فرعی ها ، راه رفتن و این مغازه به اون مغازه کردن،اونم تو هر مغازه ای 100 بار رفتن،یکم ضایعه.نه؟
آخرش هم خوب پیچیده شدین .
امیدوارم یه مدرکی چیزی همراهتون بوده باشه،که کمتر علاف شده باشین!!
فقط یه چیزایی رو یادتون باشه!
دفعه ی دیگه که خواستین یکی رو دنبال کنین و آمارش رو بگیرین،اینقدر تابلو نباشین،مردم رو هم عین خودتون خنگ فرض نکنین!!
یه چیز دیگه!
اگه احیانآ لیست کتابایی که خریدم رو می خواین ،دفعه ی دیگه تعارف نکنین.بیاین از خودم بپرسین.از سر و کوله این و اون هم بالا نرین!!
مردم 1000 تا مصیبت دارن.شما هم آویزونشون میشین.
السلام علیکم٬ورحمة الله وبرکاة!!




 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:45 ق.ظ http://yekgharibeh.persianblog.com

[ بدون نام ] جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:11 ب.ظ http://1daghighesokut.blogspot.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد