هی
بیچاره دختره
بیچاره دختره دلش هی خوش بود
 هی هی هی ...
خب راستش گور بابای دختره
هیچی
همین بود!
قصه ها همیشه زود تموم میشن

من قصه میخوام
یه قصه که فقط مال خودم باشه.
یه قصه که توش خودم باشم ویه جاده که هیشکی ازش نگذره.
بعد جسدم،یعنی اون قسمت مجازیم رو بذارم وسط جاده هه که بخوابه،دیگه هم بلند نشه.
خودمم هی تنهایی بشینم کنار جاده،خودمو زندگی کنم.
قصه هه هم تموم نشه.آخر نداشته باشه...

 ازین عروسکا دیدی که شیش تا هستن تو یه جعبه همشونم عین همدیگه ان ؟
وقتی ازاون عروسکا داری اگه یکیشون گم شه اشکالی نداره که
تو هنوز پنج تا دیگه ازون عروسکا داری..
بیچاره عروسک اس.چون اون فقط تورو داره!
اما خب گور بابای عروسکه ...

 

 

 

 

من خوبم، تو خوبی،
....
همه خوب اند،
 سعی کن این صرف تهوع آمیز رو باور کنی!

 

 

 

تنها مشکل این باز بودن نیشم اینه که

 معمولا هم رنگ جماعت نیستم..!!....

 

عجیبه که وقتی چیزی میخوان که از دست آدم ساخته نیست, میرن از امام رضا میخوان, از خدا نمیخوان.
عجیبه که وقتی میخوان وزنه بلند کنن , میگن یا ابوالفضل, نمیگن یاخدا..
عجیبه که ماشیناشون, بیمه ابوالفضل و امام رضا و اینجور چیزا میشه, نمیبینن که اونا صاحب هیچی نیستن, نمیچرخه دهنشون بگن همه چیز دست خداست.
عجیبه که اینهمه مبارز داشتیم تو تاریخ ایران یا  اسلام شیعه, اما اون مبارزی که کاری نکرد و ترور شد از همه عزیز تره!
عجیبه که خودشون رو خفه کردن با "ملت شهید پرور" اما یه کلمه ،یه بار نگفتن "ملت مبارز پرور" اصلآ انگار کشته شدن در راه مبارزه ، ارزشمند تر از خود مبارزس !
عجیبه که اینهمه از صفات علی میگن , یا علی یا علی میکنن, ولی یادشون میره که علی یکی از بنده های خدا بوده, از بنده های خوب خدا, که هرچی داشته , از خدا داشته, حتی ایمانش از لطف خدا بوده.
عجیبه که دعا میکنن "خدایا همه مریضا رو شفا بده" انگار خدا یه چیزه اشتباهی تو مخلوقاتش  خلق کرده که بنده هاش, به یه دلیل دیگه ای مریض میشن و همه منتظرن  خدا آچار بدست مبپره ،تعمیرشون کنه..!!

 

 

 

 

 

مکان:WC دانشگاه.
صدا:از (گلاب به روتون)،دستشویی بغلی.
صدای موبایل طرف که داره آهنگ بتهوون می زنه!
10 ثانیه بعد،
-ببخشید!من سر کلاسم!!لطفآ 10 دقیقه دیگه تماس بگیرین!!!
    

 

 

 

اگه یه چیزی رو خواستی،باید براش تلاش کنی.
اونوقت دو حالت پیش میاد.یا بهش می رسی،یا نمی رسی!!
یا بهش می رسی٬که بحثی نیست.
تو حالت دوم،لااقل غصه نمی خوری که تلاش نکردی...
هان؟؟؟
...
اما من مخالفم!
یه وقتی هم هست که نهایت تلاشت رو واسه رسیدن به یه چیز می کنی،اما بهش نمی رسی..
حالا تقصیر ِ کیه؟یقه ی کی رو باید چسبید؟
همه ی گله و شکایت ها رو  ور می داریم و می ریم تا خود صبح،
پدر فرشته های خدا رو در میاریم،که چی؟؟؟
من  تلاش کردم،زحمت کشیدم،...و...و...
می دونی؟!
مسأله اینه که زحمت کشیده شده،..از جون مایه گذاشتی..
اما یادت رفته با مته چوبی نمی شه سنگ رو سوراخ کرد..!
بدون کفش،پیاده رفتی تو راه اشتباه..پاهات بیخود تاول زده..
هیچ کفش فروشی هم اون دور و بر نیست..
راه اصلی،یه جای دیگه اس...
 


عزیزم!خیط شدی!!

 

 

 

-این قانون است!!


حالم از قانوناتون بهم می خوره..