آن قدر آرزو ندارم،
که شمع‌های شما،
 کِی تاب این همه دمیدن را؟
زندگی،
با این همه ،
11/4 ،
گیرم چند عمر دیگر هم پر
خوش بینانه هم که نگاه کنم ،
یک آن،
رگه‌ی سفید بین موها                             
که ندارم هنوز،
برپیشانی،
می دمد
آن‌قدر آرزو ندارم ...

 


پ.ن:یه ۴ بهمن ِ ۲۳ ام!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
اطهر سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:23 ب.ظ http://brightfire.blogsky.com

در غربت مزار خودم گریه ام گرفت
از زخم ریشه دار خودم گریه ام گرفت
وقتی که پرده پرده دلم را نواختم
از ناله سه تار خودم گریه ام گرفت
پائیز میخزد و تو لبخند میزنی
اما من از بهار خودم گریه ام گرفت
یک تکه آفتاب برایم بیاورید
از آسمان تار خودم گریه ام گرفت


سلام
پنج شنبه منتظرم .آخه تولدم .

پلاک صفر سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:25 ب.ظ http://www.pelak0.blogfa.com

سلام دوست عزیز!
وبلاگ خوب و جالبی داری... خوب و باحال می نویسی... امیدوارم موفق باشی... اکه وقت کردی حتما به وبلاگ منم سر بزن و نظر بده تا مطمئن بشم اومدی... به امید دوستی های بیشتر...احمدرضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد