ببین آقای ِ خدا!
اگه قول بدی گناهامو زیر سیبیلی رد کنی،
منم قول می دم سر نماز برات دعا کنم!!

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
رقیه نادری سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:28 ق.ظ

سلام
نمی دونم یهو تصمیم گرفتم رنگ زمینه رو عوض کنم
البته بعد پشیمون شدم
چون احساس کردم شادابی وبلاگ رو ازش گرفتم
تقریبا چند روزی می شه دارم دنبال یه طرح جدید می گرد
من: می تونم یه سوال بپرسم؟
شما: البته بفرمایید
شما روانشناس هستین؟
نمی دونم چرا دوست دارم یه بار با شما صحبت کنم
البته اگه مزاحم وقت شما نمی شم
(در ضمن ببخشید که به جای یه خط جواب این همه نوشتم)
اخه شنیدم می گن وقت طلاست(و فکر نمی کنم کسی دوست داشته باشه وقتش رو برای کسی بذاره)
ان شاالله که همیشه موفق باشین(رقیه)

نیما پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:35 ب.ظ http://loverkid.blogsky.com

سلام
به نظر من هم معامله خوبیه
آقا خبری شده بگو ما هم هستیم
بالاخره هر چی باشه دوتایی دعا کنیم زودتر مستجاب میشه دیگه...

باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد